Licenciada en Arte Dramático por el Institut del Teatre de Barcelona. En 2009 viaja a Londres per estudiar en Rose Bruford College y, a la vuelta, empieza a trabajar en la serie de TVC La Riera, donde da vida a Irene Mateu durante varias temporadas.

En teatro, entre 2013 y 2015 y dirigida por el británico Dugald Bruce-Lockhart, interpreta a Julieta en Romeu i Julieta y a Celia en Com us plagui. En 2016 interpreta a Cecily en La importància de ser Frank, dirigida per Emiliano Carilla. También protagoniza las comedias Tu digues que l'estimes y Totes les parelles ho fan, de Iván Campillo; iMe, de Roc Esquius; o Dins la cova, de Pau Escribano. Ha trabajado con otros directores como Marc Artigau (A una nena nua llepa-li la pell, Si avui véns a dormir amb mi, No diràs el meu nom), Alison Mackinnon (King Lear), Quim Lecina (Univers Montsalvatge), Ignacio F. Rodó (Potes, ajudeu-me!) o Israel Sola (Els nens robats). En 2019 la hemos podido ver en el clásico de Shakespeare Afanys d’amor perduts (Teatre Nacional de Catalunya); Mirall Trencat (de gira por Catalunya); en la producción andorrana Aniversari (Sala Versus Glòries); e interpretando a Porcia en El Mercader de Venecia (Sala Versus Glòries y Dau al Sec).

 

En cine, coprotagoniza los cortos Demà no serà avui, La nit que va morir el pare o Vermell. Participa en el teaser de la película Indomable, dirigido por Esteve Rovira, y en el mediometraje Amor amb accent obert, de Carla Simón y David Oliete, entre otros cortos y videoclips.


En 2017 presenta la Festa per la Llibertat, con la participación de Txarango, Jarabe de Palo y Els Pets. En 2018 presenta el cierre de la campaña de Plataforma per la Llengua "El català, llengua comuna", con la participación de Mishima, Mazoni y La iaia.